بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی: چه باید انجام می دهند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گرفتگی عضلات پا یکی از نشانه های بیماری مزمن کلیوی (CKD) است، اما در درمانگاه معمول نیست، آن است که معمولا در بیمارانی که دیالیز رخ داده است. در طی فرایند دیالیز، بیمار به طور ناگهانی ممکن است رخ دهد درد خشونت آمیز و پایدار در عضلات محلی، که سفتی عضلانی در طب نامیده می شود. این است که اغلب در اندام تحتانی رخ داده است، به خصوص در عقب از عضلات ساق پا است که به عنوان گرفتگی عضلات پا شناخته شده است. عضلات شکم و قفسه سینه ممکن است بیش از حد گرفتگی عضلات، که با درد شکم، درد قفسه سینه و تنفس کوتاه است.

گرفتگی عضلات پا در اثر دیالیز اغلب در طول درمان رخ داده است، به ویژه 2-3 ساعت بعد. اما گاهی اوقات، ممکن است بعد از درمان، حتی در شب رخ داده است. این ممکن است زندگی بیمار را به مخاطره می اندازد نه به طور مستقیم اما درد را به آنها اضافه کنید و القاء برخی از عوارض. بنابراین برای بیمارانی که گرفتگی عضلات پا ظاهر می شود، چه باید بکنند؟ آیا آنها باید درمان را متوقف کند؟ همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یک روش معمول درمان در CKD است، اما آن را نمی توانید بیماری را از ریشه آن خلاص شوید. بلند نظر دیالیز عوارض، مانند بسیاری از گرفتگی عضلات پا القا، و آن را به عملکرد کلیه به طور کامل از دست داد.

بنابراین برای بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی، شما باید بهتر به درمان های دیگر که می تواند پیشرفت بیماری را متوقف و تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده را روشن کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب برای آنها است، آن است که توسط کارشناسان ما پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی را اختراع کرد. با کمک آن، بیماران بیشتر و بیشتر می توانید از دیالیز خلاص شوید و یا کاهش بار آن است. اگر شما می خواهید برای دریافت کمک برخی از ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان CKD، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی: چه باید انجام می دهند 





:: برچسب‌ها: CKD، گرفتگی عضلات پا، در بیماران مبتلا به CKD و گرفتگی عضلانی: چه باید انجام می دهند ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: